בניית דף נחיתה שמייצר לכם לקוחות חדשים

המאמר הזה יעזור לכם להשיג יותר לידים בעזרת דפי נחיתה נכונים!

דפי נחיתה יכולים להיות בדיוק הדבר הנכון, שישדרג לכם את השיווק ויביא לכם שטף של לקוחות חדשים. אתם יכולים לבנות דפי נחיתה בעצמכם או להפעיל חברה לשיווק דיגיטלי שתעשה עבורכם את העבודה. המטרה שלי במאמר הזה היא לתת לכם את היסודות הנכונים כך שתמיד תוכלו לדעת אם נעשתה עבורכם עבודה נכונה.

לפני כל דבר אחר, בואו נבהיר מה זה בכלל דף נחיתה:

באינטרנט, "דף" הוא העמוד שהגעתם אליו. לדוגמה, המאמר שאתם קוראים כאן נמצא בדף. "דף נחיתה" הוא דף שהגעתם אליו דרך קישור כלשהו. לדוגמה, לדף הזה הגעתם מקישור שלחצתם עליו. אולי קיבלתם אותו בוואצאפ, אולי מצאתם אותו בגוגל, ואולי הגעתם לכאן דרך הפייסבוק שלנו – בכל מקרה לחצתם על קישור ו-"נחתתם" כאן.

עכשיו בואו נסביר את ההבדל בין חשיפה להמרה:

אם פרסמתם דף נחיתה (או אתר) באינטרנט ומישהו ראה את הפרסום הזה – זוהי חשיפה. בדיוק כמו חלון ראווה ברחוב – קיבלתם את ההזדמנות שיראו אתכם. זה חשוב בתור צעד ראשון, כי בלי חשיפה לא יהיה המשך. אבל זה לא מספיק.

עכשיו, האדם שראה את הפרסום שלכם באינטרנט לחץ על הקישור והגיע אל דף הנחיתה או האתר – זוהי המרה. הוא לא רק ראה את חלון הראווה אלא גם נכנס אל החנות. שימו לב שזה עדיין לא ליד! אבל זה כן אומר שפרסמתם משהו (למשל "איך לבנות דף נחיתה מנצח") ומישהו חשב שזה מספיק מעניין כדי להקליק על הקישור ולקרוא עוד.

המרות חשובות לנו משתי סיבות:

  1. הן מראות עד כמה הכותרת שבחרנו היא טובה.
  2. עכשיו יש לנו לקוחות פוטנציאליים ואפשר להמשיך לפרסם להם בדף הנחיתה עצמו.

איך משיגים מכונה לייצור לידים?

אם השקעתם בדף הנחיתה ובניתם אותו לפי כללים שיווקיים נכונים, יהיו לכם לידים: אנשים שממלאים טופס צור קשר, שולחים הודעת וואצאפ או מתקשרים אליכם כדי לקבל פרטים.

  1. תהיו מדויקים לגבי מה שאתם מציעים. אל תנסו לתפוס הרבה דברים בדף נחיתה יחיד – דף נחיתה לא ממוקד מאבד הזדמנויות. לדוגמה, חברת תיירות צריכה לבנות דף נחיתה נפרד לכל יעד שהיא מקדמת אחרת הגולשים יתחילו להתלבט – ואתם ממש לא רוצים שהם יתלבטו! עורכי-דין צריכים למקד את דף הנחיתה בתחום התמחות מדויק וכו'.
  2. אל תתחכמו, הגולש רוצה לדעת מיד מה אתם מציעים. לדוגמה, אם הגולש מחפש בגוגל "בניית דפי נחיתה" הוא רוצה לדעת מיד שהוא הגיע למקום הנכון ושלא יבזבזו לא את הזמן. לדוגמה, יש סגנון כתיבה "סיפורי", שלוקח את הגולש לאורך עלילה עד שהוא מגיע לפאנץ' ליין. בדפי נחיתה זה מקטין את סיכויי ההצלחה כי רוב האנשים לא ירצו לקרוא טקסט שלם. לכן עדיף לכתוב ישר ולעניין. אם תסתכלו על הכותרת של המאמר הזה תראו למה אני מתכוונת.
  3. דברו על הפתרונות שאתם מציעים ועל היתרונות שלכם. אל תהיו מסתוריים בלבד, אל תדברו רק בסיסמאות. אם אתם טוענים שאתם "הטובים ביותר" תסבירו למה. לדוגמה, אני בונה בימים אלה דף נחיתה ללקוח שקונה קרקעות בארה"ב, כחלק מהתהליך עשיתי מחקר מתחרים ובדקתי מה הם מציעים. על סמך ההבטחות של המתחרים אפשר לבנות הצעה מתחרה ולהשיג יותר לידים.
  4. אופטימיזציה: מה אתם רוצים שהגולש יעשה? לא תמיד אנחנו רוצים שהגולש יצלצל, לפעמים אנחנו רוצים שהוא יירשם לקבל מתנה בחינם, יוריד קופון ועוד. לכן הקדישו מחשבה להצעה שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים שהם יורידו מדריך חינם תצטרכו להשקיע זמן ותוכן בהסבר מה החשיבות של המדריך, מה ההצלחות של אלה שכבר הורידו את המדריך, כמה זמן ההטבה נשמרת לזכות האדם ועוד. אם יש לכם דברים אחרים להגיד, הם צריכים לבוא בהמשך הדף. רצף נכון יהיה לכתוב כותרת גדולה "המדריך שהגדיל את המכירות בעשרות אלפי שקלים" ואז כותרת משנה בינונית "עד היום מאות אנשי עסקים הרוויחו בזכות המדריך הזה – ולך יש את האפשרות להוריד אותו חינם לזמן קצר" – ורק אחרי זה לפרט מה נמצא במדריך ועד מתי ההטבה וכפתור "הוריד עכשיו" גדול ובולט.
  5. שיווק הוא תחום דינמי – תעקבו אחרי פעולת הקידום מקרוב ואל תהססו לשנות דברים ולשפר כל הזמן. הנה דוגמה: כשהתחלנו לקדם לקוח חדש בגוגל היה לו אתר מיושן ולא מתוחזק. לכן בחרנו להתחיל עם דף נחיתה. הדף ייצר לידים אבל במעקב אחרי ההמרות (מה הגולשים עשו בדף הנחיתה) ראינו שאפשר לשפר אותו יותר, אז שינינו אותו 3 פעמים כדי לחזק ולשפר את הביצועים. במהלך הזמן הזה ראינו בבירור שהצורך האמיתי הוא באתר מורחב לכן בנינו ללקוח אתר חדש ומקיף שמהיום הראשון הוא התחיל לייצר לידים אורגניים!
  6. לפעמים הפעולה הרווחית היא לקחת איש מקצוע. הנה הנוסחה: נניח שאתם מרוויחים 500 ₪ לשעת עבודה. ונניח שתצטרכו להשקיע עכשיו 10 שעות לפחות בתהליך בנייה של דף נחיתה נכון. אז דף הנחיתה "עולה" לכם 5,000 ₪ בהפסד הכנסות. במקום להתעסק אם משהו שאינו המקצוע שלכם, קחו חברת לשיווק דיגיטלי. קחו חברה שנותנת לכם סל שירות מלא כולל אפיון, עיצוב קופיריטינג ובניית הדף, ועדיף שהיא גם תהיה החברה שעושה את הקידום עצמו כי אז הם גם לוקחים אחריות לתוצאות.

יש עוד דברים רבים שאפשר להגיד על בניית דפי נחיתה, אבל מניסיוני אלה החשובים והבסיסיים ביותר.

אם יש לכם שאלות נוספות אפשר תמיד לפנות אלינו לייעוץ ונשמח לעזור.

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

מחזור השיווק: שיווק או מכירות, מה יותר חשוב? התשובה שתפתיע אותך!

למעשה, מכירות זה חלק אחד בלבד מ"מחזור" השיווק, ומתחיל אפילו לפני שהמוצר שלך יוצא לשוק. …

שיווק דיגיטלי מוצלח: דמוגרפיה לעומת פסיכוגרפיה

אם למרות כל מאמצי השיווק שלכם עדיין לא גיליתם למה אנשים קונים מכם, ואין לכם …

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …