איך בונים אתר שנותן תוצאות

עם האתר הישן – לא היו לידים אורגנים…

עם האתר החדש שאנחנו בנינו – כל יום נכנס ליד אורגני חדש.

מה הסוד?

איך בונים אתר שעובד?

כשהאתר מתוכנן על-ידי יועצת אסטרטגית בתחום השיווק עם למעלה מ-8 שנות ניסיון פעיל בליווי עסקים ושנים של ניסיון שיווקי מעשי, אין פלא שהאתר יוצר את הרושם הנכון וגורם ללידים להשתכנע ולמלא צור קשר.

כשמוסיפים לזה את העובדה שהאתר בנוי נכון מבחינת הדרישות של גוגל, קל להבין איך "פתאום" אנשים מגיעים אליו.

דבר שלא קרה במשך שנים עם האתר הישן, קורה עכשיו.

וזה לא עולה ללקוח שלנו שקל…

 

הנה כמה טיפים שאפשר ליישם בקלות:

חפש את המטמון

התייחסו אל האתר כמו אל מפת דרכים שמובילה למטמון. אתר טוב צריך לכוון את הגולשים אל הפתרונות שהם רוצים לקבל בלי לבזבז זמן ובלי לחיצות מיותרות. נסו להיכנס לראש של הגולשים ולהעריך מה הם רוצים לדעת.

התוכן קובע – עד גבול מסוים

כשאתם כותבים את התוכן לאתר, זכרו: הגולשים שיהיו הלקוחות שלכם לא מבינים את הנושא. הם נכנסים אל האתר כדי למצוא מומחה, אבל הם לא באמת צריכים שתשפכו על הדף את כל הנתונים. השתמשו בכותרות ברורות, חלקו את המאמר לכותרות משנה ברורות, הימנעו משימוש בשפה טכנית מידי,

עיצוב שמותאם לגלישה בסלולר

רוב הגלישה מתבצעת היום מהטלפון. בעת עיצוב האתר צריך לתכנן את הכל לגלישה בנייד במקום בגלישה דרך מחשב רגיל. זה יחסוך לכם זמן רב על עיצוב ויקל על חוויית הגלישה.

יש מלא בוני אתרים

נכון, ובכל זאת לא לכולם יש את אותו הידע והניסיון. בקשו לדבר עם ממליצים – ובאמת תראיינו אותם. תעברו על אתרים לדוגמה ותסתכלו על דברים כמו דיוק בפרטים הקטנים, מהירות גלישה. ותוודאו שבונה האתר מסוגל:

  1. להכין אפיון לאתר החדש
  2. לנהל את הפרויקט ולדחוף אותכם קדימה.

אני רוצה להתעכב על שני הסעיפים האלה כי הם קריטיים להצלחת הפרויקט.

אפיון אתר

אפיון הוא סקיצה שמגדירה איך האתר ייראה לפני שמתחילים את הבנייה. אצלנו האפיון כולל את התמונות שאנחנו רוצים לשים באתר, את הצבעים, את העיצוב הכללי. לא תמיד האפיון יהיה מפורט כמו אצלנו, לפעמים בונה האתרים משתמש בתבניות שתוכלו לבחור מהן – אבל חשוב שתדעו מראש מה הולך להיות.

ניהול הפרויקט

בתור יועצת עסקית נתקלתי במקרים רבים שבהם בניית האתר התעכבה למשך חודשים ואף שנים. בונה האתר אמר "תגידו מה אתם רוצים ואני אבנה את זה" אבל בעלי העסק לא ידעו מה הם רוצים… לכן הקמתי את שוקו מרקטינג בידיעה שאני "היועצת" שמלווה כל לקוח עד שיש לו אתר מוגמר מקצועי. אם בונה האתר שלכם מצפה שאתם תנהלו את הפרויקט אז כדאי שתהיו ערים לכך. בעיקרון, אם אין לכם ידע מוקדם לגבי בניית אתרים אז עדיף לקחת חברה שמספקת את השירות המלא.

 

לייעוץ אישי תמיד אפשר לפנות אליי,

רחלי נטע

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

מחזור השיווק: שיווק או מכירות, מה יותר חשוב? התשובה שתפתיע אותך!

למעשה, מכירות זה חלק אחד בלבד מ"מחזור" השיווק, ומתחיל אפילו לפני שהמוצר שלך יוצא לשוק. …

שיווק דיגיטלי מוצלח: דמוגרפיה לעומת פסיכוגרפיה

אם למרות כל מאמצי השיווק שלכם עדיין לא גיליתם למה אנשים קונים מכם, ואין לכם …

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …