קידום אתרים בגוגל לעמוד הראשון.
מה עדיף? קידום אורגני או קידום ממומן
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות והצעת מחיר
להיות ראשון בגוגל זה להיט.
זה מביא לעסק לקוחות חמים.
לא סתם כולם רוצים להיות במקומות הראשונים בגוגל.
מי שנמצא במקום גבוה בגוגל נהנה מתנועה איכותית של פניות מלקוחות מתעניינים.
מי שנמצא במקום גבוה בגוגל מרוויח יותר.
זה שם המשחק, עכשיו השאלה היחידה היא מה שיטת הקידום הנכונה עבורך.
הפתרון הוא להגיע אליהם דרך גוגל. רוב הציבור מחפש תשובות והזדמנויות במנוע החיפוש של גוגל. ברוב המקרים עם מוצאים פתרון בדף הראשון של גוגל ולא ממשיכים מעבר לכך.
זאת הסיבה שיש תחרות אדירה על המיקומים הראשונים הנחשקים והרווחיים בגוגל.
אתר או דף נחיתה שמופיעים ראשונים בגוגל על המילים הנכונות מייצרים לעסק לידים איכותיים.
בקידום ממומן העסק שלך קונה מגוגל "שטחי פרסום". שטח הפרסום הנחשק ביותר הוא בתוצאות החיפוש עצמן. לדוגמה, אם נחפש בגוגל "מסעדה בתל-אביב" נקבל רשימה של תוצאות. בראש הרשימה ובסופה יופיעו תוצאות "בתשלום". זאת הדרך להופיע בעמוד הראשון של גוגל מעכשיו לעכשיו, בהתאם לכמות התחרות הקיימת בתחום שלך. אפשר לקדם בצורה הזאת אתרים, מוצרים למכירה, דפי נחיתה ועוד. אם יש לך אתר או דף נחיתה, אפשר להתחיל עם קידום ממומן בגוגל כבר מעכשיו. קידום ממומן בגוגל נקרא גם PPC, או Pay Per Click. בשיטה הזאת התשלום שלך בעיקר נקבע לפי כמות הפעמים שהגולשים הקליקו על המודעה שלך – אבל לא רק. לחץ כאן למידע נוסף על קידום אתרים דרך מחקר מילות מפתח
קידום אורגני הוא "המלך" של הקידום בגוגל. בקידום אורגני אנחנו עובדים לאורך תקופה ארוכה כדי לבנות באתר שלך רשת של קישורים, מאמרים, ביטויים ועוד – במטרה שגוגל יקדמו את האתר באופן "טבעי" (אורגני) למקומות הראשונים על הביטויים הנכונים. זה לוקח זמן ואף אחד לא יכול להבטיח תוצאות – מהסיבה הפשוטה שמנוע החיפוש של גוגל הוא דינמי וכל הזמן יש בו שינויים. יחד עם זאת, מי שהולך על הקידום האורגני הופך את האתר שלו לנכס אמיתי. קידום אורגני בגוגל נקרא עם SEO, Search Engine Optimization וזאת מהסיבה שלא מדובר בפרסום אלא באופטימיזציה בלתי פוסקת של הנכס. בדיוק כמו שמשפצים בית לפני שמוכרים אותו, כדי שהוא יימכר טוב יותר ובמחיר משתלם. כך גם באופטימיזציה של אתרים. שדרוג זה מילת המפתח.
בגלל האמינות – לא נדחוף לך קידום שלדעתנו המקצועית לא משרת אותך.
בגלל השקיפות – אנחנו נגיד לך ישירות איזה סוג של קידום הכי מתאים לך, גם אם זה לא "משתלם" לנו.
מחויבות לסטנדרטים אתיים: אנחנו מקימים לך חשבון קידום שהוא בבעלותך, כך שפירות ההצלחה נשארים בבעלותך גם אם אנחנו נסיים את עבודתנו.
בתור חברה לבניית אתרים נבדוק את האתר או את דף הנחיתה שלך ונעריך את הפוטנציאל שלהם לקידום.
ולבסוף, בזכות היציבות והאחריות – לא ננטוש אותך באמצע תהליך!