בניית אתרים

אתרים שיווקיים יפים ומקצועיים
אתר תדמית – אתר חנות – דפי נחיתה

רוצה לשמוע עוד?

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות והצעת מחיר

השקעה חכמה בעסק שלך

אתר שיווקי הוא נכס שיווקי בעל חשיבות ראשונה במעלה. קשה להצליח היום בלעדיו. 
כיועצת עסקית ליוויתי לקוחה, בעלת 2 חנויות למוצרי איפור. בין הדברים שייעצתי לה היה להקים אתר חנות שיהיה יחידת רווח והפסד עצמאית. חצי שנה אחרי שהאתר קם הגיעה הקורונה… בזמן ששתי החנויות הפיזיות שלה היו סגורות האתר הכניס לה יותר משתיהן גם יחד! 
לאתר תדמית יש תפקיד לא פחות חשוב בתור הנציגות השיווקית באינטרנט. אתר טוב מעביר את המסר הנכון. עם תוספת של צ'אט או פופאפ הוא יכול להניע גולשים לפעולה אפילו טובה יותר.

בניית אתרים

אתר תדמית

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלך באינטרנט, ויותר מזה. אתר תדמית מותאם אישית ומקצועי הוא מפתח להצלחה – הוא מאפשר לך להעביר את המסר שלך באופן ישיר ונרחב. 
דף הבית באתר תדמית הוא נכס דיגיטלי חשוב ביותר. הדף צריך להעביר את המסר תוך מספר שניות. 
דף בית שבנוי היטב מציג במבט מהיר: 
מי החברה בכמה מילים 
מה היא מציעה לגולש 
דוגמאות או המלצות 
למה כדאי לעבוד איתך 
כיצד ליצור איתך קשר. 
ברגע שהלקוח מתעניין, הוא כבר ייכנס לעמודי התוכן ויקרא עוד. העיקר שהרושם הראשון יהיה נכון ושיווקי.

אתר קטלוג

אתר קטלוג מציג מוצרים ומפנה את הגולשים ליצור קשר לגביהם:

אתר קטלוג מתאים להצגת מוצרים שמזמינים בהתאמה אישית כמו מטבחים, סלון מעוצב, תכשיטי יוקרה ועוד.

או מוצרים שצריך לרכוש במיקום מסוים, כמו מסעדה או מכון יופי.

ויכול להיות שחנות אונליין לא מתאימה לך כרגע מסיבות אחרות.

כך או כך, אם יש לך הרבה מוצרים וברצונך להציג אותם בצורה טובה ומהירה אז אתר קטלוג הוא הפתרון המושלם עבורך.

אתר חנות

בעידן הפוסט-קורונה, חנות אונליין היא כבר לא מותרות אלא אפיק שמאפשר לעסק להתפרנס ולא להיחנק. הגולשים מחפשים אלטרנטיבות טובות – ואתר חנות טוב יכול להיות הצלחה אדירה.

חנות אינטרנטית יכולה להציג מוצר אחד עד אלפי מוצרים (ויותר).

חנות אונליין יכולה להיות תוספת לחנות פיזית או שהיא יכולה להיות החנות היחידה שלך.

כך או כך, חשוב לקבל מאיתנו ייעוץ לפני תחילת הבנייה כדי לתכנן את החנות כהלכה.

דף נחיתה / one page

דף נחיתה או one page הוא עמוד יחיד שמאפשר לך להיראות ולקדם את עצמך בגוגל למטרות שונות. דף נחיתה מתמקד בנושא אחד ומבליט אותו, הוא יכול להיות קצר או ארוך – תלוי במטרה השיווקית.

הכוח של דף נחיתה מגיע מכך שהוא לא מאפשר לגולש לנדוד מנושא לנושא ומנע לפעולה ברמה גבוהה. לדוגמה, סוכנות נסיעות שמעוניינת למקד את הגולש על טיול ספציפי או עסק שמעוניין לקדם שירות מסוים לקבל יעד מאוד ממוקד. לקריאה נוספת >>

למה שוקו?

הזמינו שיחת ייעוץ חינם עכשיו

הזמינו שיחת ייעוץ חינם עכשיו