… …

בניית אתרים

הלקוחות שלך נכנסים לאינטרנט ומחפשים מידע.

אם העסק שלך לא שם, הוא לא קיים…

אתר הוא נכס שיווקי, שממש קשה להצליח היום בלעדיו.

אתר או דף נחיתה הם הבסיס לשיווק דיגיטלי.

אנחנו נבנה לך אתר שיווקי איכותי שקל לקדם!

אנחנו בונים אתרים שיווקיים – אתר תדמית, חנות אינטרנטית, דפי נחיתה ועוד.

אתר שיווקי מציג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר ועובד עבורך!

לקוחות מחפשים אותך באינטרנט, הם רוצים להכיר את העסק שלך, לדעת מה הוא מציע.

באתר שאנחנו נבנה לך הם יקבלו את התשובות בקלות, בחוויית משתמש טובה.

אתר אינטרנט הוא החלון המקוון של העסק שלך לעולם. זה יכול להיות כלי רב עוצמה, אבל זה גם יכול לקחת הרבה זמן וכסף לניהול. זה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה. עם ייעוץ חינם, נעריך את הצרכים שלך ונציע לך את האתר המתאים ביותר עבורך.

אתר אינטרנט הוא עמוד השדרה של כל עסק מקוון. בין אם אתה צריך אתר בסיסי לעסק קטן או פורטל מלא לארגון גדול,
יש לנו תוכנית שמתאימה לך.

מבצע: אתר תדמית ב-3,500 ₪ פלוס מע"מ בלבד!

בחרו עיצוב שאהבתם מהמבחר בעמוד הזה ונבנה אותו בהתאמה לכם, כולל:

התאמה לסלולר (אתר רספונסיבי), דף הבית, אודות, עד 15 עמודי מוצר/שירות, עמוד מאמרים (בלוג), צור קשר, קישורים ללא הגבלה – וואצאפ, יוטיוב, אינסטגרם, לינקד-אין, טוויטר ועוד.

ניתן להזמין כתיבת תוכן, עיצוב לוגו, רכיבים מתקדמים והכנה לקידום בגוגל בתוספת תשלום.

בהזמנת שירות קידום בגוגל תקבלו הכנה לקידום ללא תוספת תשלום.

מחיר בניית אתרים – החל מ-3,500 ₪ פלוס מע"מ לאתר תדמית בסיסי. בניית אתר חנות תעלה החל מ-7000 ש"ח.

מחיר בניית דפי נחיתה – החל מ-1,500 ₪ פלוס מע"מ

כל אתר מגיע עם סל רחב של אפשרויות, לפרטים מלאים יש ליצור איתנו קשר

אנחנו בונים כמה סוגי אתרים בהתאם לצרכי העסק:

אתר תדמית
אתר תדמית הוא "חלון הראווה" של העסק באינטרנט. אתר תדמית מעוצב יכול להיות המפתח להצלחה עבור עסקים רבים. תמונה אומרת אלף מילים וחשוב שאתר התדמית שלכם יוכל להעביר את המסר של החברה שלכם תוך מספר שניות אתר תדמית מאפשר לגולש לקלוט במבט מהיר:

  • מי החברה
  • מה השירותים שהיא מציעה
  • מידע אינפורמטיבי לגבי השירותים כך שהלקוח יבין באמת כמה ומה אתם יודעים לגבי הצורך שלו ולמה כדאי לו לעבוד איתכם…
  • לגלות מה הממליצים אומרים, לקבל מידע נוסף רלוונטי ו…
  • להתקדם למילוי טופס צור קשר.

רוב האתרים הם אתרי תדמית, כי זה מה שכל עסק בד"כ צריך (80 אחוזים מאתרי האינטרנט בעולם).

האתר הזה שאתה גולש בו כרגע הוא למעשה אתר תדמית, למעלה בדוגמאות אפשר לראות מגוון מייצג מהאתרים הרבים שבנינו.

אתר קטלוג
אם יש לך הרבה מוצרים וברצונך להציג אותם בצורה טובה ומהירה אבל לא לפתוח חנות, אתר קטלוג הוא הפתרון המושלם עבורך.

באתר קטלוג אפשר להציג את המוצרים השונים שלך עם כל המידע הרלוונטי ולעודד את הגולש לפנות אילך ולהזמין מוצר שהוא מתעניין בו.

באתר קטלוג אפשר לשים גם שירותים וגם מוצרים פיזיים.

הנה דוגמה לאתר קטלוג: הפקות אירועים | שפיץ

אתר חנות

אפשר למכור אונליין!

חנות אינטרנטית יכולה להיות ממש קטנה (אפילו רק מוצר אחד) או ענקית (אלפי מוצרים).

אתר חנות יכול לבוא כתוספת לחנות "אמיתית" שיש לך או להיות "סניף" אינטרנטי שמגדיל את ההכנסות.

הנה דוגמה לאתר חנות: ססקום

דף נחיתה

דף נחיתה מאפשר לך לעשות קידום בגוגל גם בלי אתר, או בנוסף לאתר.

דף הנחיתה מתמקד בנושא אחד ומבליט אותו, הוא יכול להיות קצר או ארוך – אבל הכי חשוב זה שהוא יעודד את הגולש ליצור קשר ולרצות פרטים נוספים.

הנה דוגמה: גיורא נלקן – טיול לדובאי

מה הן הנקודות החשובות שאנחנו שמים לב אליהן בבניית אתרים?

תהליך עיצוב אתרים הוא מדריך מקיף לעיצוב, פיתוח, שיווק ותחזוקת אתרים. התהליך מתחיל בדרך כלל ברעיון שמתפתח לאתר שעונה על הצרכים של הארגון או האדם לו תוכנן.

  • הבן את הבעיה או ההזדמנות. יש לך מוצר/שרות, איך הוא תורם ללקוחות, מה יגרום להם להגיב כשהם יראו מידע עליו אצלך באתר?
  • אז המוצר/שרות שלך מוגדר…. יופי! מי מחפש אותו בגוגל? איזה מילות חיפוש יניעו לקוחות שמתעניינים במוצר/שרות שלך?
  • עכשיו אתה יודע איזה מילות חיפוש כדאי לך להוסיף לעמודי התוכן שלך כדי שלקוחות ימצאו את הדף שלך בגוגל – אחלה! אז כעת נוסיף אותם לתוכן שלך.  הלאה…
  • מה המתחרים שלך עושים? איך אתה שונה מהם? מה יגרום ללקוחות לבחור דווקא בך לעומתם? אחרי שענית על השאלות הללו, אתה מוכן לשלב הבא.
  • יש לך תוכן איכותי עם כל מילות המפתח הרלוונטיות והמאפיינים הייחודיים שלך וכעת צריך לתכנן את העיצוב עצמו של האתר, כשיש לנו כבר את כל המידע והנתונים שאספנו על סמך מחקר מילות המפתח וחקר המתחרים. עכשיו אנחנו כבר יודעים מה צריך להיות בדף הבית ( תמונות, גלריה, צבעי הרקע, איזה סוגי פונטים, מה תהיה הכותרת הראשית, כותרות המשנה, איזה מידע צריך להיות קליקבילי…. לאיפה אנחנו רוצים להפנות את הגולשים מדף הבית )
  • כל מה שנותר זה לבחור את התבנית המתאימה לתוכן שלנו מתוך מאגר מגוון ואיכותי שיש לנו ולהטמיע בתוכה את התוכן, תמונות, גלריה, סרטונים, ממליצים, לינקים לעמודים הפנימיים ועוד רכיבים בהתאם לצורך וזהו!
  • אה שכחתי…. כדאי שיהיה קל להטעין תוכן ומדיה חדשים לאתר. אנחנו לא רוצים שכל פעם שנרצה לעשות שינוי – נצטרך לקרוא למתכנת שייעשה זאת עבורנו…. אתר הוא נכס, לא מוזיאון! יש לחדש ולרענן אותו כל הזמן, בדיוק כמו שנדאג לנקות ולסדר את הבית – אין הבדל. אז כדאי מאוד שיהיה לנו קל וברור איך לעשות את זה, כן? אז תדרשו מבונה האתרים שלך שיראה לכם איך עושים זאת (או שאם אין לכם את הזמן והסבלנות, אז לפחות תרכשו חבילת תמיכה, כדי שהוא ייעשה זאת עבורכם…)

נקודה חשובה מאוד! אתר הוא חלון ראווה, כמו כרטיס ביקור מכובד ומכבד, אבל….. אם לא נחלק את כרטיסי הביקור, איך יידעו עלינו? אז כדאי מאוד לעשות קידום לאתר הזה, הרי לא נרצה שהלקוחות שלנו יגיעו למתחרים רק כי לא עשינו משהו בנידון…. למידע נוסף על קידום אתרים>>

למה כדאי לך לבנות אתר עם שוקו מרקטינג?

  • המחירים שלנו הוגנים והמוצר הסופי הוא איכותי ומקצועי
  • השירות כולל ייעוץ לגבי עיצוב אתר שמתאים לאופי העסק, תוכן שקולע בול לקהל המטרה שלכם, אפיון נכון ועוד
  • תכנון האתר שלך אצלנו מבוסס על ניסיון מקיף בייעוץ עסקי
  • מכיוון שאנחנו מקדמים אתרים בגוגל נוכל לבנות מראש את האתר שלך לקידום קל
  • אנחנו בונים את האתר שלך כך שלך יהיה קל לתחזק אותו (כמובן שאפשר לקנות חבילת שעות תחזוקה ולתת לנו לטפל בו עבורך).