מה הקשר בין אתר אינטרנט למיתוג לעסקים?

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחום שלך?

המאמר הזה נועד עבורך.

 

אנדרואיד או אפל?

להיות מותג אומר שעסק – בעל העסק או המוצרים שלו – מזוהים בשמם וידועים בזכות איכותם. בדיוק כמו שנוכל לנהל דיון שלם על איזה דגם של טלפון טוב יותר, או איזה דגם של רכב שטח עדיף – כל אלה מותגים. והם לא מותגים בגלל שככה אמרת… הם מותגים כי ככה הלקוחות אומרים.

"תביא לי קולה" בניגוד למשהו כללי כמו "תביא לי משהו לשתות"

"הנייקי שלך מהממות" לעומת "נעלי הספורט שלך מהממות"

"גם לי יש לנובו, אחלה מחשב" או "גם לי יש מחשב נייד כזה"…

בעסקים נראה שימוש בשמות של משרדי עו"ד, משרדי פרסום, אדריכלים, מעצבי אופנה וכו': "אני קונה שאנל".

 

ובכל זאת… גם סטיב ג'ובס התחיל מאפס. איך עושים את זה?

נכון, וזו בדיוק הנקודה שחשוב להעלות. כי לפני שמותג הפך למותג היתה פעולה שיווקית חזקה ואפקטיבית שיצרה את הרושם הנכון על הלקוחות והתחילה את המהלך. זה השלב שבו חשוב ליצור נוכחות מרשימה שתמשוך לידים פוטנציאליים, שתגרום לקהל שלך להגיב אליך.

בלי אתר אינטרנט מקצועי ומדויק כמעט בלתי אפשרי לעשות את המהלך הזה. אתר הוא מרכיב חשוב ביצירת התדמית הנכונה ופלטפורמה מושלמת לקידום.

 

יש לי עשרות דוגמאות כאלה, של עסקים שהמריאו בזכות האתר החדש / המחודש, שכעת יכולנו לקדם. הנה שני מקרים לדוגמה:

 

גורו באיפור

לקוחה שלי מהייעוץ העסקי, בעלת עסק למוצרי איפור. ישבתי לה על הווריד חצי שנה להקים אתר, בסוף היא הסכימה ואני ניהלתי את הפרויקט עבורה (זה היה לפני שפתחתי את 'שוקו מרקטינג'). בערך שנה אחרי שהאתר הוקם הגיע הסגר הראשון של הקורונה… ובזמן שכל המדינה היתה נעולה, היא קידמה את האתר ושגשגה. כל השאר היסטוריה.

 

המדריך שהפך לאוטוריטה

לקוח קידום שלנו, שבנינו לו דפי נחיתה וקידמנו אותו בהצלחה רבה. החלטנו שהגיע הזמן לצמוח לאתר. בנינו לו אתר צומח (אתר שגדל יחד עם העסק) בסטנדרט כזה שהוא זוכה ליחס מועדף מלקוחות ועמיתים. ככה בונים עתיד.

 

השקעה חכמה בעתיד

כפי שאפשר לראות בשני ה-case studies שציינתי, אתר מצליח הוא השקעה חכמה מאוד.

מי שיש לו ראייה לעתיד ואורך רוח ישקיע בחוכמה אם יעשה את הפעולות הבאות:

  1. יבנה אתר שיווקי
  2. יקדם אותו בגוגל אורגניSEOלמקומות הראשונים על כמה שיותר ביטויים.


אתר כזה ימשיך להניב כל עוד הוא מקודם וכל עוד שומרים עליו מעודכן.

האתר הופך לנכס ותמיד אפשר לעשות אקזיט ולמכור אותו אם רוצים לשנות כיוון.

והכי חשוב, בעיני הלקוחות הפוטנציאליים אתר כזה ייחשב מוביל דעה, אוטוריטה.

וכל השאר היסטוריה 🙂

 

רחלי נטע

אשת שיווק, יועצת עסקית שיווקית ובעלים של שוקו מרקטינג