עיצוב אתרים #2021

אתר טרנדי הוא חשוב!

אבל טרנדים הם רק טרנדים… הם זמניים, או שהם נכונים לתעשיות ספציפיות ולא לכולם.

 

יש כמה כללי זהב בעיצוב אתרים, שנשארים נכונים תמיד:

 

ליצור רושם ראשוני טוב ולמשוך את תשומת לב הגולשים

 

לשמור על תשומת הלב של הגולשים עם תוכן מעניין

 

האתר צריך להיות קל לשימוש ולקריאה, אסתטי, מכיל את כל המידע הרלוונטי אודות העסק שלך ו… מעורר השראה.

 
 
 

עיצוב אתרים בשנת 2021 צפוי לפרוץ גבולות ולאפשר חופש ביטוי, מקוריות, חדשנות, קיצוניות אסתטית ועיצוב רספונסיבי. מדובר בעיצוב שנוטה לקיצוניות מינימליסטית או מקסימליסטית.

 

אם נחפש אתרים טרנדיים נראה עיצובים עם צורות ועיצובים מופשטים, אנימציה, צבעי שחור ופסטל, אפקטים בתנועה ועוד.

 

העיצוב יהיה או רועש או מאוד מינימליסטי.

 

לא הכל מתאים לכולם!

 
 
 

אם כן, מה שעושים בתור פעולה ראשונה בעיצוב אתר חדש יהיה:

 

לעבור על אתרים בסגנון עדכני ולהחליט אם זה בכלל מתאים לך!

 

אולי העיצובים האלה הם לא חלק מהחזון שלך…

 

אולי הם לא מתאימים לקהל היעד שלך…

 

ואולי אפשר לקחת מהם השראה וליצור שילוב מנצח.

 
 
 

הפעולה השנייה תהיה לבחון את העיצוב הרצוי כנגד כללי הזהב – האם הם בהתאמה?

 

האם העיצוב הוא מקורי על חשבון כללי הזהב?

 

אם זה המצב אז צריך לעשות התאמות לטובת כללי הזהב!

 
 
 

ואז צריך להכין סקיצה (אפיון אתר), שתאפשר לך לדייק את העיצוב.

 

בלי סקיצה כזאת תהליך הבנייה עלול לאבד את הכיוון.

 
 
 

לסיכום, בהחלט חשוב לקבל השראה מטרנדים

 

אבל גם לזכור שטרנדים לא נכונים לכולם.

 
 
 

אשמח לעזור לך עם עיצוב שמותאם כהלכה לעסק שלך!

 

הטלפון שלי: 052-6848604

 
 

כותבת המאמר: רחלי נטע, אשת שיווק

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

מחזור השיווק: שיווק או מכירות, מה יותר חשוב? התשובה שתפתיע אותך!

למעשה, מכירות זה חלק אחד בלבד מ"מחזור" השיווק, ומתחיל אפילו לפני שהמוצר שלך יוצא לשוק. …

שיווק דיגיטלי מוצלח: דמוגרפיה לעומת פסיכוגרפיה

אם למרות כל מאמצי השיווק שלכם עדיין לא גיליתם למה אנשים קונים מכם, ואין לכם …

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …