מה הופך דף נחיתה לפרסומת מנצחת?

אומרים שכל פרסומת עדיפה על פני שום פרסומת.

זה נכון, אבל…

למה 'אבל'?

כי אין שום סיבה להוציא פרסומת שהיא לא טובה!

עם עבודה יסודית ותכנון נכון אפשר להוציא פרסומת שמייצרת לידים טובים.

דף הנחיתה של גיורא השיג תוך 4 ימים כמות מרשימה של לידים חמים (המספר המדויק שמור במערכת, אבל נגלה לכם בסוד שהטיולים של גיורא ממש שווים!).

רוצים תוצאות מעולות גם לעסק שלכם?

הנה כמה מהעקרונות שאני עובדת איתם ביצירת דף נחיתה פרסומי:

  1. מיקוד מיקוד ועוד הפעם מיקוד:

גם אם אתם בטוחים שעליתם על הנקודה המדויקת שתלהיב את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אל תוותרו על "נקודת מבט נוספת". תעברו על התוכן שאתם מתכננים לדף הנחיתה פעם שנייה, שלישית ואפילו יותר, תיכנסו לראש של הצופה ותנסו לשפר ולשפר.

נ.ב. דעו מי קהל היעד שלכם – תכתבו ממש עבורם.

  1. אל תוותרו על תמונה מנצחת:

אחרי שהחלטתם על הטקסט בחרו תמונה מובילה שעושה את אפקט ה-"וואו".

תמונה מובילה צריכה להתאים לצפייה גם במחשב נייח וגם בטלפון.

היא צריכה להיות מספיק עדינה כדי שאפשר יהיה להוסיף עליה טקסט, אבל לא עדינה מידי.

וכמו בסעיף הקודם, גם כאן התמונה צריכה להתאים לקהל שאתם מכוונים אליו.

נ.ב. אפשר להתחיל את תהליך היצירה מבחירת תמונה ואז לתכנן את הטקסט.

  1. עיצוב:

על טעם ועל ריח…

יש פרסומות שאולי לא תאהבו – אבל יכניסו מלא לידים.

ויהיו פרסומות שמושלמות לדעתכם – אבל לא יניבו לידים בכלל.

מה שאומר שעיצוב הוא לא הנקודה.

עקרונות שאסור לוותר עליהם כוללים כותרת ממש גדולה עם מסר חזק, כותרת-משנה שמרחיבה ותורמת ליצירת הרושם הנכון, וטקסט איכותי.

אם ננתח את דף הנחיתה של גיורא – בקישור הזה https://gioranelken.co.il – נוכל לראות כותרת גדולה שאומרת:

הצטרפו לטיול בלתי נשכח לאיחוד האמירויות הערביות.

מילות המפתח הן "הצטרפו" (הנעה לפעולה) ו-"בלתי נשכח" (אין מצב שאתם מפספסים את זה!)

כותרת משנה שמכוונת לאטרקציה מיוחדת:

מיוחד: בואו לחגוג סילבסטר בעיר העשירה והזוהרת בעולם! רחובות מוארים, חגיגת קניות ואטרקציות משגעות!

מילות המפתח פה הן "מיוחד", "סילבסטר", "קניות ואטרקציות".

האמת, נשמע שווה!

ומיד מתחת: טופס צור קשר עם מסר פרסונלי:

"כן גיורא, זה מעניין אותי, רוצה יותר פרטים"

ונקודה אחרונה וחשובה:

דף נחיתה לא ישיג לכם כלום בלי קידום.

קידום טוב עולה בכסף או בשעות עבודה. אין באמצע.

אם תבנו דף נחיתה, מהמם ככל שיהיה, אבל לא תחשפו אותו – אל תתפלאו שאין לידים.

רוצים להתייעץ לגבי העסק שלכם ומה יקדם אתכם הכי טוב?

אנחנו זמינים בטלפון 052-6848603/4

כותבת המאמר: רחלי נטע, בעלים. מומחית לאסטרטגיה שיווקית רב-ערוצית

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

מחזור השיווק: שיווק או מכירות, מה יותר חשוב? התשובה שתפתיע אותך!

למעשה, מכירות זה חלק אחד בלבד מ"מחזור" השיווק, ומתחיל אפילו לפני שהמוצר שלך יוצא לשוק. …

שיווק דיגיטלי מוצלח: דמוגרפיה לעומת פסיכוגרפיה

אם למרות כל מאמצי השיווק שלכם עדיין לא גיליתם למה אנשים קונים מכם, ואין לכם …

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …