אחת ולתמיד: מה זה אתר שיווקי?

יש לך אתר והוא אפילו נראה יפה…

מעולה! אבל האם הוא "מוכר" אותך את השירות שלך?

במרכז הסיפור נמצאת אורלי המהממת – בעלת עסק עם קונספט מקורי ומעניין. היא מצליחה בתחומה ויש לה אתר שנראה נחמד.

אבל האתר לא ממיר ולא מייצר לידים.

אורלי נאלצת להסביר למתעניינים שוב ושוב מה היא עושה. אין כל רע בזה וחשוב מאוד לעשות שיחות עומק עם לידים – אבל למה לא לתת לאתר לעשות את העבודה בשבילה?

בשלב מסוים נהיה ברור שהאתר פשוט לא עושה את זה.

אז היא פנתה אלינו לראות מה אפשר לעשות.

נכנסתי לאתר שלה בלי לדעת עליה כלום (בכוונה, זה מה שאני עושה תמיד). רציתי לראות את האתר כמו כל גולש אחר.

והדבר הראשון שמשך את תשומת ליבי היה שאני לא מצליחה להבין מה היא עושה…

היה דף בית, היה עמוד אודות, היה עמוד ממליצים – אבל עדיין מצאתי שהאתר מבלבל ולא הבנתי מה אני מקבלת כלקוחה…

וכאן הטעות!!!

הגולשים חייבים להבין תוך כמה שניות מה אתם עושים ובמיוחד הם צריכים להבין מה יוצא להם מזה.

כי אם לא, הם פשוט יגלשו החוצה.

אם כך, אפשר לראות שלא כל "אתר" הוא אתר נכון. ואני לא מדברת על יופי – אני מדברת על המסר שעובר (או לא עובר) לגולש.

– אתר שיווקי חייב לספר את הסיפור של העסק בדרך נכונה,

– הוא חייב להסביר את התועלות במבט מהיר מאוד,

– הוא חייב לענות על צורך אמיתי של הגולשים,

– והעיצוב חייב להיות מותאם לגלישה קלה ונוחה בסלולר.

בתור אשת שיווק ויועצת עסקית עם שנים של ניסיון אני מכירה את התופעה. בעלי עסקים יודעים היטב מה הם מספקים ומה היתרונות אבל מתקשים להוציא את זה כמסר שיווקי.

לא נורא, כי המומחיות שלי היא לייצר את המסר השיווקי הנכון שיחבר את כל חלקי הפאזל יחד. וכאן טמון הפתרון:

אחרי ראיון עומק עם אורלי ומלאאאא שאלות וחפירות, כתבתי טקסט שיווקי חדש.

עיצבתי את האתר עם תמונות חדשות ותמונות נוספות, כדי להעביר את המסר גם דרך העיניים.

העיצוב החדש מותאם טוב יותר לגלישה סלולרית (רוב הגלישה היום מתבצעת מהסלולר).

עשינו סבב תיקונים כדי לדייק עוד יותר, ויש אתר!

 

אז עכשיו כשיש לך את נקודת המבט הזאת, אני מזמינה אותך לראות את האתר המחודש של אורלי אלמוג – 'בית סגול' https://baitsagol.co.il

אם האתר שלך לא עושה עבורך עבודה שיווקית טובה למרות שהוא נראה טוב, אפשר להתייעץ איתי.

רחלי נטע, מנכ"ל שוקו מרקטינג

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

מחזור השיווק: שיווק או מכירות, מה יותר חשוב? התשובה שתפתיע אותך!

למעשה, מכירות זה חלק אחד בלבד מ"מחזור" השיווק, ומתחיל אפילו לפני שהמוצר שלך יוצא לשוק. …

שיווק דיגיטלי מוצלח: דמוגרפיה לעומת פסיכוגרפיה

אם למרות כל מאמצי השיווק שלכם עדיין לא גיליתם למה אנשים קונים מכם, ואין לכם …

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …