להיות ראשון: הצעד הראשון לקידום אתרים בגוגל

לא מקדמים בלי מחקר מילות מפתח 

הצעד הראשון בקידום אתרים, זה שבלעדיו אי אפשר להצליח בשיווק דיגיטלי, הוא מחקר מילות מפתח מקצועי ונכון.

מחקר מילים שנעשה נכון הוא עד כדי כך קריטי להצלחת הקמפיין עד שהוא מסוגל להכשיל את הפרסום שלך לחלוטין אם לא עשית אותו כהלכה.

על זה נאמר, או שעושים את זה נכון או שלא עושים בכלל…

מחקר מילות מפתח חיוני להצלחה גם בקידום ממומן PPC וגם בקידום אורגני SEO. כך שלא משנה מה סוג הקידום שנעשה עבורך, נשקיע את המאמץ במחקר המילים הטוב ביותר.

הכל קשור לחיסכון והצלחה: פרסום בגוגל שלא מבוסס על מחקר מילות מפתח נכון מבזבז לך זמן וכסף…

מחקר מילות מפתח מקצועי שמתמקד בביטויים החשובים ביותר להצלחה שלך הוא המפתח להשגת לידים חמים באמת!

 

מה הופך מילים ל-'מילות מפתח'?

האינטרנט הוא כמו ספרייה ענקית של מידע. גולש מסוים רוצה מידע על נושא מסוים, איך הוא ישיג את המידע הזה? כאן באה גוגל, שמנהלת את הספרייה הגדולה בעולם, ושואלת "מה אתה רוצה לדעת?"

גם אם נכתוב רק מילה יחידה, גוגל תנסה למצוא מידע רלוונטי לגביה – ומכאן בא הביטוי "מילת מפתח" – כי זהו הביטוי המדויק שאנחנו מתעניינים בו.

 

החשיבות של מילות מפתח לקידום אתרים

אז כפי שראינו, כשאנשים מחפשים משהו בגוגל הם מקלידים מילה אחת או יותר. זה יכול להיות "נעלי ספורט" או "חנות נעלי ספורט בחיפה" או "חנות נעלי ספורט מקצועיות במרכז חיפה" והתפקיד שלנו הוא לוודא שהאתר שלך יופיע על הביטויים שיביאו לך את החשיפה הטובה ביותר מבחינת קידום מכירות ומבחינת התקציב שלך.

בתור דוגמה, הביטוי "נעלי ספורט" משיג 8,100 חיפושים בחודש בממוצע – אבל עבור חנות נעליים בחיפה, שרוצה לקוחות מהאזור שלה, הוא רחב מידי (כלומר יבזבז כסף על אנשים שלא מהאזור ולכן לא מתאימים להיות לקוחות). במקרה הזה יכול להתאים הביטוי "חנות נעלי ספורט בחיפה". נכון שכמות החיפושים תהיה קטנה יותר אבל היא תהיה ממוקדת ולא תבזבז כסף.

אם נבסס את כל הקמפיין שלך על הביטויים הלא נכונים לא נגיע לשום מקום.

לכן נחפש ונמצא את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר להצלחת הקמפיין שלך.

 

מחקר מילות מפתח לקידום אתרים – Keyword Research

אנחנו כל הזמן שומעים שהתוכן הוא המלך – ובהחלט התוכן חשוב, אבל בלי מחקר מילות מפתח מקצועי ומדויק, גם התוכן המושלם ביותר עלול שלא לקדם אותך לשום מקום…. כמו שנאמר קודם, אין טעם לכתוב על דברים שגולשים לא מחפשים.

לכן קודם נגלה מה חשוב לגולשים לדעת בעזרת מחקר מילות מפתח, נגלה באמת מה חשוב לגולשים ולפי זה נבסס את אסטרטגיית הקידום בגוגל.

ללא מחקר מילות מפתח יתכן שכל התשתית שלך אינה נכונה.

כפי שכל קופירייטר טוב יודע, כתיבה שיווקית היא תחום התמחות מאוד מדויק. ומילות מפתח שנבחרו בקפידה (וכהלכה!) עושות את ההבדל בין טקסט גאוני שלא מביא לקוחות לבין טקסט מדויק, ממוקד ורלוונטי.

 

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך דינמי

בסיום תהליך מקצועי של מחקר מילות מפתח נקבל רשימה לא ארוכה אך מאוד מדויקת של ביטויים וכמה חיפוש כל ביטוי מקבל בממוצע על בסיס חודשי.

הרשימה תהיה מותאמת גם לתחום העיסוק וגם לתקציב שלך.

התהליך דינמי! בתחילת תהליך הקידום בגוגל יתכן שנמליץ לך לא להשתמש בביטויים יקרים גם אם הם מאוד מבוקשים.

אבל ברגע שהאתר שלך יתחיל להתקדם בגוגל נבצע הערכת נתונים מעודכנת ונעדכן את ההמלצות בהתאם.

 

ומה לגבי קופירייטינג?

קידום אתרים בגוגל עם קופירייטינג איכותי, שנכתב על בסיס של מילות המפתח המדויקות, משיג בונוס: ככל שהאתר מתחזק כך הוא מתחיל להתקדם באופן אורגני גם על ביטויים נוספים!

בונוס נוסף: כחלק מתהליך קידום אורגני SEO אנחנו כותבים תוכן מקורי לאתר שלך!

 

נשמח לתת לך פרטים מלאים אודות קידום אתרים בגוגל

ולבצע ניתוח איכות אתר – חינם!