1500 לידים בשלושה חודשים

סיפור מעניין על משפך שיווק:

בשבוע שעבר ישבתי עם בעלת עסק והראיתי לה איך היא יכולה להכפיל ולשלש את ההכנסות שלה תוך חודש.

הקטע הוא, שהיא כל הזמן יכלה לעשות את זה בקלות.

אז למה זה לא קרה?

כי היא לא עשתה תכנון הכנסה.

כל הנתונים היו שמורים אצלה בראש, וזאת אחת השגיאות הגדולות ביותר שאפשר לעשות.

כל מה שעשיתי היה לבנות לה טבלת אקסל לא מסובכת, שתאפשר לה לראות את "מפת הדרכים" ולהראות איך למלא את היומן שלה נכון – לכיוון של הכפלה ואפילו שילוש של ההכנסות.

ואז לדחוף אותה לפרסם יותר. הרבה יותר.

במקרה שלה, הפרסום יכול להיות לגמרי חינמי, תוך שימוש ברשת החברתית ובקשרים שהיא בנתה לאורך השנים.

 

ולמה אני משתפת אותך בסיפור שלה?

כי ברוב המקרים שאני פוגשת, זה הסיפור שחוזר על עצמו.

או שבעל העסק לא יודע מה ההכנסה הנכונה עבורו…

…או שהוא יודע אבל לא עושה את מה שנדרש כדי לייצר אותה.

לא קשה לעשות תכנון הכנסה ולא קשה למצוא פתרונות שיווק.

 

המשחק האמיתי הוא הגדלת ההכנסות.

כמה לדעתך עולה להשיג 1,500 לידים ב-3 חודשים?

במקרה הזה העלות היתה 10 ש"ח לליד בלבד.

נכון, חלקם לא איכותיים או מדויקים למה שהלקוח שלנו רצה בתמונה האידיאלית – אבל כולם רלוונטיים.

לצורך החישוב, בואו נגדיל את העלות לליד איכותי ל-30 ש"ח…

וגם ב-40 ש"ח לליד איכותי – עדיין עסקה ממוצעת מכסה את העלות הזאת ולא רק מחזירה את ההשקעה אלא אפילו מייצרת רווח.

כי מדובר בלידים שיכולים לייצר עסקאות חוזרות לאורך זמן.

וזה משפך שיווק נכון: המוני לידים במחיר סביר, שמייצרים עסקאות חוזרות וחלקם הופכים עם הזמן ללקוחות זהב.

 

אם קראת עד כאן ומעניין אותך לשמוע איך זה יכול לעבוד בעסק שלך ובתקציבים שלך, אשמח לעזור.

רחלי נטע, 052-684804

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …

נוכחות דיגיטלית חזקה: איך להפוך לאוטוריטה

בעידן הדיגיטלי של היום, ביסוס נוכחות מקוונת חזקה חיוני עבור עסקים ועצמאים כאחד. נוכחות דיגיטלית …

נוכחות דיגיטלית: 4 טיפים שיעזרו לכם להשיג אותה!

מהי בכלל נוכחות דיגיטלית? האם זה לוקח זמן לבנות נוכחות דיגיטלית טובה? וכמה זה עולה?… …