ידעת שאתר חדש יכול לחסוך לך כסף?

האם העסק שלך משלם מסים?

ומה אם היו מציעים לך להשקיע את הכסף הזה בחזרה בעסק במקום במס הכנסה?

במקום לשלם למס הכנסה – לשלם לעצמך!

אז אני אומרת לך שיש אפשרות כזאת.

קוראים לה "הוצאה מוכרת".

לא כל דבר שהעסק קונה הוא הוצאה מוכרת,

אז צריך לפעול בחוכמה ולא לפזר כסף סתם כך. 

דוגמה להוצאה מוכרת היא אתר אינטרנט.

כשאנשים חושבים על אתר חדש הם רואים לנגד עיניהם הוצאה עסקית.

אבל זאת הוצאה שהעסק משלם לעצמו, במקום למדינה 🙂 

אז אם עד היום אתר נראה לך כמו הוצאה מיותרת,

אני ממליצה לך לחשוב על זה מחדש

ולהשקיע בעצמך! 

אנחנו בונים אתרים יפים ושיווקיים

במחיר שפוי

לפרטים אפשר להתייעץ איתי.

 

כותבת המאמר: רחלי נטע, בעלים. מומחית לאסטרטגיה שיווקית רב-ערוצית

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

מחזור השיווק: שיווק או מכירות, מה יותר חשוב? התשובה שתפתיע אותך!

למעשה, מכירות זה חלק אחד בלבד מ"מחזור" השיווק, ומתחיל אפילו לפני שהמוצר שלך יוצא לשוק. …

שיווק דיגיטלי מוצלח: דמוגרפיה לעומת פסיכוגרפיה

אם למרות כל מאמצי השיווק שלכם עדיין לא גיליתם למה אנשים קונים מכם, ואין לכם …

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …