טיפ בכתיבה שיווקית

טיפ שיווק:
הטיפ החשוב ביותר שאני יכולה לתת הוא לכתוב בגובה העיניים ולזכור שהקוראים שלנו בדרך כלל לא יודעים את הנתונים כמונו
אני נתקלת בזה על בסיס קבוע, ומנוסה מאוד בהסברה.
איך לדעת אם ההסברה שלך טובה? האמת, המבחן הטוב ביותר הוא להתבונן באדם שמקשיב לך.
אם הוא מתעניין ושואל שאלות הגיוניות – ההסברה שלך טובה.
אבל אם הוא בוהה בך ונראה מבולבל – ההסברה לא טובה.

אז מה עושים?
מאמצים נקודת מבט של אדם שלא מכיר את הנתונים. מה אדם כזה היה רוצה לדעת?
לא מנסים לכסות את הנושא כולו אלא רק נקודות עיקריות. אף אחד לא קורא את התוכן שלנו כדי להפוך למומחה.
ומתמקדים בדברים שהם בעלי ערך ללקוח



כותבת המאמר: רחלי נטע, חיה ונושמת שיווק כבר 30 + שנים

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'שוקו מרקטינג', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

אולי יעניין אותך לדעת גם על...

אתר באנגלית: מנוע צמיחה מרכזי בהתרחבות לשווקים בינלאומיים

כשעסק מתכנן להתרחב לשווקים בינלאומיים, השאלה המרכזית היא איך להגיע לקהל היעד בצורה מהירה, אפקטיבית …

טיפים לאתר אינטרנט שיפרוץ לשווקים חדשים

הכלכלה בישראל לא מאפשרת לך להתרחב בקצב הרצוי? חשבת לפרוץ לשווקים חדשים בזירה הבינלאומית? הנה …

להפוך לאוטוריטה בעזרת גוגל SEO

רוצה להפוך לאוטוריטה בתחומך וחשבת על קידום אורגני SEO בגוגל כדי להשיג את המטרה? הנה …

5 סיבות לבחור בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל

תהיתם היכן להשקיע את מיטב כספכם בפרסום, האם בפייסבוק או בגוגל? זאת שאלה נכונה. בחירה …

נוכחות דיגיטלית חזקה: איך להפוך לאוטוריטה

בעידן הדיגיטלי של היום, ביסוס נוכחות מקוונת חזקה חיוני עבור עסקים ועצמאים כאחד. נוכחות דיגיטלית …

נוכחות דיגיטלית: 4 טיפים שיעזרו לכם להשיג אותה!

מהי בכלל נוכחות דיגיטלית? האם זה לוקח זמן לבנות נוכחות דיגיטלית טובה? וכמה זה עולה?… …