טיפ שיווק:
הטיפ החשוב ביותר שאני יכולה לתת הוא לכתוב בגובה העיניים ולזכור שהקוראים שלנו בדרך כלל לא יודעים את הנתונים כמונו.
אני נתקלת בזה על בסיס קבוע, ומנוסה מאוד בהסברה.
איך לדעת אם ההסברה שלך טובה? האמת, המבחן הטוב ביותר הוא להתבונן באדם שמקשיב לך.
אם הוא מתעניין ושואל שאלות הגיוניות – ההסברה שלך טובה.
אבל אם הוא בוהה בך ונראה מבולבל – ההסברה לא טובה.
אז מה עושים?
מאמצים נקודת מבט של אדם שלא מכיר את הנתונים. מה אדם כזה היה רוצה לדעת?
לא מנסים לכסות את הנושא כולו אלא רק נקודות עיקריות. אף אחד לא קורא את התוכן שלנו כדי להפוך למומחה.
ומתמקדים בדברים שהם בעלי ערך ללקוח.
כותבת המאמר: רחלי נטע, חיה ונושמת שיווק כבר 30 + שנים